Atlas d.d.


"Vrhunska usluga u turizmu i našem svakodnevnom poslovanju mora biti neupitna. A1 usluga call centra dodatno je poboljšala kvalitetu usluge koju pružamo našim korisnicima, čije su povratne informacije odlične. U A1 smo pronašli odličnog partnera i veselimo se zajedničkom rastu i novim unapređenjima ovog bitnog segmenta poslovanja."

 

Berislav Novaković, RUKOVODITELJ MALOPRODAJE

 
 

Izazov

Zamjena i unapređenje fiksne glasovne platforme

 

Kompanija Atlas vodeća je turistička agencija u regiji s razgranatom mrežom poslovnica i kanala prodaje. Zbog kompleksnosti poslovanja i komunikacije s klijentima, javila se potreba zamjene postojeće fiksne glasovne platforme novim i naprednijim rješenjem.

 

Ključni izazov je bio što kvalitetnije povezati razgranatu mrežu poslovnica u Hrvatskoj i kanala prodaje u inozemstvu, s novim, modernijim sustavom, te implementirati Call centar rješenje koje sadrži naprednu aplikaciju za rad agenata i njihovih voditelja. 

 

Rješenje

Posebno govorno rješenje i suvremeni Call centar

 

Atlasu je ponuđeno cloud rješenje za IP telefonsku centralu smještenu u A1 podatkovnom centru. U suradnji s partnerom, implementirana je nova platforma u cloudu za Call centar koja je integrirana u poslovanje Atlasa. Migrirane su sve poslovnice na A1 Business Solutions mrežu što je omogućilo pozive unutar glasovnog VPN-a za cijelu tvrtku.

 

A1 je tako postao „single point of contact" za sve telefonske usluge i call centar rješenje. U suradnji s partnerom obučeni su voditelji i agenti Call centra za rad na novoj aplikaciji koja je otvorena za integraciju s ostalim poslovnim sustavima koji se koriste u Atlasu. 

 

Rezultat

Besprijekorna komunikacija uz niže troškove

 

Atlas je dobio moderno skalabilno rješenje za sve segmente fiksne glasovne usluge. Osigurana je kvalitetnija povezanost s poslovnicama i kanalima prodaje izvan Hrvatske, dok je kompletna komunikacija s klijentima olakšana i unaprijeđena putem korištenja suvremenog Call centra.

Atlasov ICT odjel je rasterećen, te je dobio bolju podršku od strane A1 stručnjaka koji osiguravaju višu razinu pouzdanosti i bolji SLA. Uz sve navedene tehnološke prednosti, znatno su smanjeni telekomunikacijski troškovi te troškovi najma i održavanja glasovne platforme.

Sve promjene na platformi kao npr. dodavanje novih telefonskih uređaja i linija, te otvaranje kompletno novih poslovnica mogu se realizirati u najkraćem roku.